Všetky objednávky vytvorené a uhradené do 23.11.2025 do 23:59hod. odosielame najneskôr 26.11.2025!!! Pre objednávky vytvorené od 24.11.2025 už nevieme garantovať doručenie do 1. adventnej nedele!!!

Najčastejšie otázky

1. Doprava 

Dopravu realizujeme iba cez doručovateľskú spoločnosť Packeta a to do zákazníkom zvolených Z-BOXOV alebo na zvolené výdajné miesto. Doručovanie kuriérom na adresu sme do možností doručenia nepridali, nakoľko sme v minulosti mali aj túto možnosť, no využívalo ju len minimum zákazníkov a cena tejto služby výrazne stúpla, preto takéto doručenie nateraz neponúkame. Ale v prípade ak by si niekto nevedel balík vyzdvihnúť v Z-BOXE alebo na výdajnom mieste a je ochotný si za doručenie kuriérom domov priplatiť, kľudne nás môže kontaktovať mailom na adrese: info@naturmar.sk a určite sa budeme snažiť vyhovieť.   

2. Platba

Platba je možná týmito spôsobmi: 

a) Prevodom - čiže po vytvorení a potvrdení objednávky zákazníkom, príde zákazníkovi na e-mailovú adresu, ktorú zadal v objednávke e-mail s platobnými údajmi prostredníctvom ktorých vykoná platbu za objednávku. Následne, keď bude platba vykonaná a pripísaná na náš účet, objednávka sa začne vybavovať, bude v stave "Vybavuje sa". Zákazník stav objednávky môže sledovať vo svojom zákazníckom účte. 

b) Platbou cez Google Pay

c) Online platba kartou - Okamžitá platba cez platobnú bránu Shoptet pay

Platbu na dobierku v ponuke nemáme, nakoľko v minulosti pribúdalo veľa zákazníkov, ktorí si objednávku neprevzali, tým pádom dobierku nevyplatili a nám sa balík vrátil späť, čo nás pripravovalo nielen o čas, ktorý sme mohli venovať výrobe ale stúpali aj náklady na spätné doručenie neprevzatých balíkov, preto sme boli nútení túto možnosť platby ďalej neponúkať. 

3. Položky v nákupnom košíku

Veľa z Vás sa nás pýtalo, že si vložili položky do košíka, pričom nepotvrdili objednávku hneď ale na stránku e-shopu a ku samotnému košíku sa vrátili neskôr, no niektoré položky už vo svojom košíku nemali. Ide o to, že vloženie daného produktu do košíka neznamená, že je tým daný produkt rezervovaný. Rezerváciu v košíku zatiaľ žiadny e-shop neumožňuje, preto ak si niekto iný potvrdí objednávku s daným produktom skôr a nastane situácia, že tento produkt sa vypredá, tým pádom Vám z košíka zmizne. 

Nakoľko všetky naše sviečky sú vyrábané ručne, od miešania vonných olejov, pigmentov, odlievania, výroby dekorácií, až po samotné finalizovanie sviečky, je táto výroba časovo limitovaná, čo ovplyvňuje aj naskladnené množstvo. 

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info@naturmar.sk 

Sme tu pre Vás